Računalniška omrežja spadajo med naravoslovno-tehnične predmete. Tudi jaz sem izbral ta predmet v devetem razredu, saj rad delam z računalnikom. V prvi polovici šolskega leta smo spoznali zgodovino interneta, na kakšen način deluje šolsko in globalno omrežje ter začetke elektronske pošte. S programom Outlook Express smo pošiljali in prejemali pošto, pri tem smo upoštevali pravila, ki veljajo pri tej storitvi. V drugem polletju smo se seznanili z zgradbo spletnih strani in načinom delovanja le-teh. Naučili smo se uporabljati odprtokoden program NVU in z njim izdelali spletno stran na poljubno temo. Tudi sam sem izdelal spletno stran z naslovom Zgodovina Rima in s tem povezal predmeta zgodovina in računalništvo. Veliko pozornosti sem posvetil vsebini in delovanju spletne strani. Na koncu smo vsi predstavili svoje spletne strani in bili ocenjeni. Nastale so res vsebinsko bogate, pestre in lepe spletne strani: Zdravila, Divje mačke, Grozljivke, Geisha, Holokavst, Življenje Grkov nekoč …
Znanje na področju računalništva mi bo še kako prav prišlo na gimnaziji, kjer bom naslednje leto nadaljeval šolanje. Za pomoč in nasvete se zahvaljujem učiteljici ga. Smrke Heleni.
Hrovat Žan, 9. a