EKO VREČKE
Z učenci smo se pogovarjali, kaj vse prinesemo iz trgovine čisto po nepotrebnem in vržemo v smeti. Učenci so se enotno strinjali, da so to vrečke in sami poiskali rešitev – vrečke za večkratno uporabo, narejene iz blaga.
Tako nam je mamica enega izmed učencev sešila vrečke. Ker pa učenci s tistimi vrečkami niso bili še popolnoma zadovoljni, smo jih še okrasili – nanje smo našili različne praznične motive in raznobarvne in že uporabljene lesene perlice. Vrečke smo nato uspešno prodali na božično-novoletnem bazarju in tako tudi mi priskočili na pomoč: v prvi vrsti naravi z ekološkimi vrečkami, v drugi vrsti pa socialno ogroženim družinam v našem šolskem okolišu, saj smo izkupiček prodaje razdelili mednje.
KOŠI ZA LOČEVANJE PACKARIJE
Pred izdelavo košev za ločevanje packarije, so učenci po skupinah iskali ideje, kako bi koši izgledali. Z glasovanjem, ki je bilo zelo tesno, so učenci izbrali idejo in se lotili dela.
Učenci so sami pripravili lepilo iz moke in vode ter škatle polepili z odpadnim papirjem. Nato smo škatle pustili, da so se posušile in naslednji dan nadaljevali z barvanjem. Da pa ne bi bili koši preveč dolgočasni in da bi pritegnili k ločevanju, so učenci med delom razmišljali, kako bi jih okrasili. Ena učenka je predlagala, da bi lahko poleg njih, za ločevanje skrbele tudi živali. Tako smo na vsak koš prilepili eno žival, ki so jo učenci naslikali na risalni list, plastificirali in prilepili na koš. Zajček, muca in miška učencem že pomagajo pri ločevanju in na hodniku čakajo družbo otrok ter pridno sprejemajo točno določeno vrsto odpadkov (zajček – plastika, miška – papir, muca – baterije).
PESMI Z EKOLOŠKO TEMATIKO
Na naši šoli radi skrbimo za čistočo in neonesnaženo okolje. Na to temo so učenci v okviru slovenskega jezika in spoznavanja okolja pisali pesmi in jih ilustrirali. Mogoče pa bo kdo izmed njih tudi pesnik …