V sredo 27.1.2021, so se šestošolci prelevili iz učencev v raziskovalce. Za nekaj ur so postali čisto pravi paleontologi, ki so preučevali fosile. Njihova naloga je bila, da so na podlagi posnetka ugotovili, kaj sploh so fosili in kako nastanejo. Na podlagi fosilizacije, ki jim je bila najbolj všeč so izdelali strip. Ugotavljali so, kateri fosili so bili najdeni v Sloveniji in kaj pomeni, če ti nekdo reče: »Ti si pa res pravi fosil«. Ugotovili so, da ta fraza pomeni tudi to, da si učitelj. 😊 Hmmm….tudi sama se večkrat počutim kot fosil. Sploh takrat, ko malo zaostanem za vsemi aplikacijami in igrami, o katerih mi razlagajo učenci. So pa morali iti tudi na svež zrak in kot se za prave naravoslovce spodobi, med sprehodom nabrati naraven material za izdelavo svojega fosila. Med sprehodom oziroma nabiranjem materiala se morali narediti še »selfi« oziroma sebek. Kako čudovito je bilo videti vse nasmejane obraze. Na koncu so naredili slano testo in vanj vtisnili en živalski in en rastlinski motiv. Tako so izdelali čisto svoj odtis fosila.
Učenci so se naučili marsikaj novega. Na videokonferenci so napisali, da jim je bil naravoslovni dan všeč in da so imeli zanimive naloge. Naučili so se, kako nastane fosil, kako ga lahko na preprost način sami izdelamo, kaj pomeni pregovor, kako so odkrili zgradbo in izgled dinozavrov, kaj je fosilizacija, kako se lahko žuželke ujamejo v smolo in nato iz tega lahko izdelajo zanimiv nakit.
Učenci so mi napisali tudi, da jim je bil ta dan všeč in si ga bodo zapomnili. Pa tudi to, da so ugotovili, kako čudovita je narava.
Mislim, da jim je šlo odlično. Preverite, če se strinjate z menoj.
Nina Kocjančič, prof. bi-go